dinsdag 23 juni 2015

Challenge Dutch Doobadoo

Ik doe mee met de leuke challenge van 
Dutch Doobadoo.
Hieronder zien jullie mijn kaart.
Zoals jullie zien heb ik de bloemen mal gebruikt.
Het design papier is van Papermania.
Ik had dit al een tijdje in mijn kast liggen.
Dus ik dacht ik neem er een challenge bij.
Aan de linkerkant heb ik bloemen en bladeren gemaakt.
De bladeren zijn gestanst met mallen van Noor Design.
De bloemen zijn van Scrapberry's.
Deze prachtige vlinder van Noor Design heb ik
2 keer uitgestanst.
Het lijfje op elkaar geplakt.
Twee plakparels erop en deze is klaar.
Een prachtig plaatje van Studio Light.
En onder het plaatje een ronde mal van Noor Design 6002/0460.
De tekststempel is van CraftEmtions Gefeliciteerd.
Hier zie je de stempel nog een keer van dichtbij.
Het prachtige kant op de ondergrond komt uit de winkel van
Alle producten die gebruikt heb voor deze kaart zijn gekocht bij'
Hobbyshop Veldmaat.

Bedankt voor uw bezoek.
Voor vragen kunt u mij altijd mailen.
Rikie de Mönnink.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten